Uteritt... check

Vi tog en vända ut i skogen idag istället för att rida i paddocken. Mysigt i det fina vårvädret som förhoppningsvis kommit för att stanna. Hade gärna ridit ut Calle också, men han är överallt och ingenstans samtidigt just nu och han har så otroligt mycket energi som vi måste göra av med innan jag tar ut honom i naturen. Tyvärr. Och dess utom så vill jag bli helt bra i min rygg igen innan jag rider ut honom, vilket jag fortfarande inte är. Har än så länge bara skrittat faktiskt, provat trava lite men brutit av direkt igen.

Men jag ska iallafall ut till mina ponnysar nu, mocka rida och hitta på nånting med Gustav också, får se vad det blir.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0