Trött pungt esse

Har varit en sån där såsig dag idag. Skönt på något sätt ändå. Började med en idrottslektion där vi bara hade teori hela lektionen. Sen bildlektion som alltid är chill. Fysiken var bara massa experiment och försök. Musik, där gjorde vi inte heller mycket då vi nyligen avslutat teorin. Så sjöng 2 låtar och sen var den lektionen slut typ. Sen efter lunch hade vi spanska där vi bara gick igenom ett gammalt prov och skrev en liten text, och på svenskan var det ända vi gjorde att läsa, sen slutade vi.

Så extremt lat dag ändå. Och jag är trött, varit hela dagen.

Jaja, nu ska jag läsa lite engelska så jag inte har kvar det till sent ikväll, duscha och sen kallar sängen tror jag, eller en film mabye. Får se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0