Trotsat vädret!

Sprang en och en halv km, skönt. Sprang hela, med en paus då jag stannade och pratade med Fredrik och Kim en liten kort stund vid dammen, annars inget, så ganska stolt över mig själv för att vara första gången i år. Men så otroligt skönt det är att springa! Struntar i att det nästan är storm där ute, solen skiner och jag har energi, vilket innebär att jag ger mig ut! Fredrik tyckte jag var smått galen eftersom att jag inte hade mycket till varma kläder på mig, men det är en annan femma. Jag frös ju inte så ;)

Motionerade Calle också idag, Gustav vilade. Calle var jätteduktig idag och vi börjar verkligen sätta skänkelvikningarna, härligt. Tog traven idag, första gången sen jag trillade av faktiskt. Kändes väll sådär. Fick lite ont, men det hade jag nästan räknat med. Plus att Calle var jätterädd för allt som lät så allt vart viktigare än mig i emellanåt, men annars kändes det bra!

Effektiv dag tycker jag, hunnit mycket. Duschade nu ikväll, så nu känner jag mig fräsch och din igen tills imorgon.
Godnatt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0