Söndag

Idag gick jag upp ganska sent, eller typ halv 10 så inte jättesent kanske. Åt god frukost=nybakade bullar. Gick sen ut i stallet och red Calle. Han hade energi som heter duga, men jag satt och skrattade åt det stora delar av passet. Pappa är vittne till det ;)
Men jag tyckte det gick ganska bra.

Nu sitter jag i bilen påväg till Malmö, ska lämna av mamma där, sen åker pappa och jag till Genarp. Ska fira Freja och Felicia som fyllt år nyligen.

Så efter att vi varit där så får ni mer uppdatering, och kanske någon till nu i bilen vad som helst typ ;)

Kan inget annat än att älska tanken på detta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0