So far so good

Skolan flöt på bra som vanligt, inga konstigheter. SO-provet gick bra och jag kände mig säker på alla frågor utom en, vilket jag är nöjd med.

Efter skolan gick jag ner till farfar, fast fick reda på efteråt att jag gått en stoooor omväg, men men. Skönt att gå lite ändå så. :) mamma och pappa kom också dit och vi ilade lite och så innan vi åkte hem.

Har städat och skypat lite med Sara, levt fredag eftermiddag ;) nu ska jag ut till stallet och jobba mina små pluttar. Funderar på att rida Calle med gummitygel... Hmmm, får se vad det blir ;) nu om ni ursäktar så måste jag avsluta detta inlägget, men vi hörs senare, you know that now! :)

En bild tagen hos farfar



Kommentarer
Benjamin

Snygg! :*

2013-04-23 @ 16:04:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0