Slutar tiiiidigt.

Slutade redan 10.30 idag. Riktigt härligt. Vi hade orientering - provet, det som är slutgiltigt för betyget. Tror det gick bra, kändes så. Fast har fått lite ont i ryggen igen, där jag slog mig när jag trillade av Grynet för några veckor sen. Fastnade i en gren i skogen så jag trillade, och eftersom att det inte hade gått över till 110% från sist så blev det väll någon belastning eller vad vet jag. Men annars gick det bra! :D
Men fötterna har verkligen fått jobba idag.
Jag inleder ju varje dig med att gå en km till bussen. Sen gick jag från skolan till badet där vi startade. Sen var det orientering, fågelvägen var 7 km där, så vi gick ju längre än det. Sen till skolan från badet (och till och från badet en gång till för att en kompis hade glömt sin jacka där), sen ner till centrum där vi cirkulerade ett tag, och sen tog jag bussen hem. Och nu, efter en och en halv km från bussen (första va skolbuss andra var vanlig, därav distansskillnaden) så sitter jag här hemma och vill inte gå ett steg till idag. Fast hade varit kul att ha stegräknare idag faktiskt.

Ska ta och göra mig lite varm choklad nu, med mycket vispgrädde i. Jammi! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0