Seg idag... Jao!

Ingen bra uppdatering, fy skäms... Men det blir ett inlägg här iallafall, så har ni fått 3 inlägg. Alltid något.

Precis klar med allt som skulle fixas, även provat det nya nagellacket jag köpte, det som var magnetiskt. Sjukt coolt, är supernöjd med det köpet! Kommer bilder imorgon, även på jeansen.

Imorgon kommer bli en sjukt bra dag. Längtar redan och är riktigt taggad! Men mer om det imorgon efter skolan, för den ska klaras av först, innan roligheter får hittas på.

Annars har det varit en bra dag. Sitter och bloggar i ett överstökigt rum. Tror seriöst aldrig mitt rum varit värre... Kläder överallt,,,, ÖVERALLT(!!), böcker och tidningar lite här och lite där. Massa papper på bordet och säkert nåt på golvet också om man kollar noga. Garderobslådorna går knappt att stänga, och min skrivbordsstol svämmar snart över, för att inte tala om mina
bokhyllor fyllda med saker som inte ens används, minst tusen pennor och trehundrasjuttiofem suddi. Ja nu fattar, kaos är namnet. Men sängen hittade jag iallafall, så nu ska jag ta och sova lite. Godnatt världen <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0