nu säer jag godnatt till er och världen

valde att inte göra något med hästarna idag. gustav gick ett hårt pass igår och det är mer än vad han är van vid, och calle fick vila med honom idag.  så kan det bli ibland.

jag har iallafall inte fått bukt på blogg-appen än, ska kontakta blogg.se om det imorgon om det inte löser sig.  det funkar inte med bara uppdateringar från datorn, då blir det inte mer än typ 3 inlägg max per dag och inga nytagna bilder utan bara de som redan finns på datorn. not good.

precis kommit ut från duschen, nu ska jag gå och lägga mig så jag kan vakna imorgon med ett leende på läpparna efter en skön nattsömn. eller nåt ;) haha.

funderar på att lägga in denna som header, men kan inte riktigt bestämma mig. blir det kanske lite för lamt med svart och vitt? hmm.. behöver era åsikter nu! så kommentera vad ni tycker. jag tar gärna emot förslag och annat också. sjukt svårt att få in gustav i den, hittade ingen bra bild som passade in i den... en annan anledning att jag tvekar, vill ju gärna ha med båda. jaja, säg vad NI tycker nu, godnatt
 
 


Kommentarer
ella

sjukt fin! men kan kanske bli lite för "bakåt" med det svart och vita, men annars sjukt snygg!!!

2013-04-22 @ 22:45:27
Tilde

Trycker om den du har nu, men denna är också snygg :)

2013-04-23 @ 16:02:57
Vera

Grymt snygg!!! :O 2 die 4

2013-04-23 @ 16:03:44
NicoleOlsson

Jättefin blogg du har Linda, och tack igen för dom otroligt fina och orden jag blev verkligen jätteglad :)

Kramar Nicole

Svar: tack så mycket! blir jätte glad att du tar av din tid för att kika in och kommentera här, det betyder jättemycket :) du är värd varje ord för allt är helt sant!
kram :)
Linda Löfvander

2013-04-23 @ 23:16:27
URL: http://nicoleolsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0