måste bara berätta...!

minns ni inlägget för några dagar sen om gymnastiken? (om inte så bläddra ner några inlägg, det är inte långt eftersom att jag inte bloggade på några dagar elleman). jag nämde ju att de skulle tävla i göteborg denna helgen. RM (riksmästerskap) med ca 65 lag med i tävlingen. och gissa vad dom gör... jo de plockar hem tredje platsen! stort grattis tjejer, ni är jätteduktiga! :D <3
 
blev bara tvungen att berätta det.
jag har lagt upp videon på cupsong med två muggar också ett inlägg ner. hoppas ni kan se det, jag kunde iallafall, så det borde ju gå.
 
nu ska jag ta och krypa ner i min pyjamas och gå och lägga mig. imorgon blir en stressig dag, två läxförhör på onsdag som jag knappt börjat på då jag har haft fullt upp med provet tills imorgon. en laboration som ska färdigställas och skickas in och sen är det SO prov del ett på fredag. helgen blir bättre sen, fast jag måste nog använda en del av den också till att plugga faktiskt... SO prov del två kommer på onsdag nästa vecka nämligen. men helgen i långa drag ser ut så att det är backahus på lördag och troligtvis även söndag då det är dags att börja öva inför "vi i stallet" tävlingen. ni som har hängt med här i ett år mist kommer kanske ihåg vilket kaos det var förra året. vi fick fel böcker och lärde oss helt fel material och inte ens ämnet stämde... så vi ville ge de elever som var med förra året en ny chans, för de kämpade på riktigt bra ändå. den ända som inte kan va med i år är jag- då jag nu är för gammal, men finns självklart med som stöd precis som alla andra i ungdomssektionen. för er som inte vet vad det är för tävling så är det en teoritävling mellan skånska ridklubbar för elever mellan 10 och 13 år. vinnande lag får en viss summa pengar till sin ungdomssektion att hitta på roliga saker för med eleverna. skojigt värre ;) detta och massa annat skoj bestämdes på mötet i lördags som jag nog glömde säga att vi hade. men men.
nu blir det sängen, godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0