Känns sjukt bra!

Ja, allt känns bra just nu.
Jag är lätt på bättringsvägen med min rygg och svanskota, inte lika stel och har inte lika ont längre. Tror jag sitter upp imorgon. Är astaggad för det!
Solen skiner och värmen är påväg till Skåne!
Haft en helt fantastisk dag med vänner och hästar.
Vaknade på en madrass hemma hos Sara där jag tillbringade kvällen igår och fram till lite i ett idag.
Åkte till Backahus och mös med hästar och vänner.
Firade Maxine som fyller 16 idag, stort grattis till dig!
Åt god tårta och pratade mycket med Linnea som inte heller red idag.
Gick ute i hagen och njöt av livet, pratade om allt och ingenting, letade efter Grynets grimma, fotade och mös med hästarna.
Pulade i stallet och bara tog dagen som den kom.
Satt ute i solen på gräsmattan och solade ansiktet.
Kom hem och möttes av två gnäggande hästar, mina stars!
Mös i hagen med de bästa
Livet är underbart sånna här dagar. Kan inget annat än att älska. <3 <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0