Im Back On Track!

Så härligt! Satt upp på Calle idag och skrittade honom lite. Flyttade för skänkeln och trampade på bra framåt. Sååå skönt att va tillbaks på hästryggen igen, även fast jag tänker ta det lite lugnt ett tag framöver. Visst gjorde det lite ont emellanåt och kände mig lite stel och ja ni vet allt sånt där, men vaf*n, är bara lycklig att kunna sitta där igen. Och det som är bra nu är att jag kan fokusera mycket på skritten, en gångart som iallafall jag lätt glömmer bort annars.
Även städat mitt rum, så nu blänker det i varenda liten vrå som man kan hitta. Känns bra, fräscht och bra.
Skälv tänkte jag gå och lägga mig, så vi hörs imorgon! Puss och kram, skumbanan ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0