Home again

Kom precis hem från stallet efter en kul dag där, som vanligt.

Började med att vi hade gymkhana 2 och 2. Vi äldre fick vars en liten att ta hand om och ha med i vårt lag. Jag fick en tjej på 5 år som har ridit i typ en månad, kanske 2. Men det gick ändå ganska bra tycker jag. Det var roligt iallafall.

Efter det så rörde vi de andra hästarna lite. Jag satt på Grynet igen, äntligen <3 Har saknat henne jätte mycket nu när jag inte ridit henne på en månad. Men det gick bra ändå tyckte jag.

Efteråt hade vi möte i stallet innan jag åkte hem.

Blev även bjuden till Linneas konfirmation nästa vecka, ska bli super kul!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0