Hemma igen.

Utvecklingssamtalet gick bra, inte mycket de hade att klaga över. Känns bra. Blir nöjd med mig själv. Fast jag vet att jag kan ÄNNU bättre, and Im gonna prove it!

Käkat pizza med mamma och pappa, pratat lite om en grej inför sommaren 2014 som jag sååå hoppas går i lås. Måste prata lite med andra personer och kolla runt på olika ställen, se vilket som är det ultimata för mig, och hålla tummarna! ;) är så extremt taggad och vill verkligen detta, så hoppas hoppas!

Nu ska jag bege mig till stallet, där har jag två små stjärnor som väntar på mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0