Fredag!

Dagen har gått i ett, har verkligen inte haft tid att uppdatera.
Haft en bra dag, rolig idrottslektion faktiskt. Trotts vädret som vi inte hade på vår sida direkt så lyckades vi få till den riktigt bra. Det blev en sån riktigt flummig lektion med poängboll (liknande brännboll), skoj.

Efter skolan tog Sara och jag bussen till Lund där vi möttes av Julia och Olivia. Så vi har varit där ända tills nu ikväll, åkte hel vid närmare halv 10 tror jag. Hade riktigt kul, länge sen vi träffades så det gjorde det bara ännu roligare :D

Så nu när jag kom hem så har jag inte gjort ett dugg mer än att ge hästarna mat och spelade lite fotboll med Sara.

Nu ska jag gå och lägga mig, ögonen går snart i kors på mig, så godnatt!

In da city med sara



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0