En saknad...

något som tidigare var halva mitt liv om inte mer var gymnastiken. Jag vet att jag tidigare skrivit ett långt inlägg om det så därför ska inte detta bli ett sånt långt, men vill skriva av mig lite. Jag tränade 3 till 4 gånger i veckan med träningar på 2-3 h per träning. Jag älskade det livet, och var dag ångrade jag att jag slutade med det. Inte för att jag på något sätt vill ge upp ridningen, men jag önskar att jag fortfarande höll på med båda sporterna. Jag sitter här framför datorn och kollar på filmer från den tiden, och tårarna rinner... Saknaden ÄR stor... Nu hejar jag istället på mina kompisar som fortsatte, och som kämpar på med gymnastiken, som ÄR en svår sport. Nu i helgen tävlar de i Göteborg och jag håller alla tummar för dem, även fast jag med hela mitt hjärta önskar att jag var med där ute på golvet och tävlade. Stort lycka till <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0