en inaktiv blogg = en förklaring efteråt.

jag vet att jag inte varit aktiv här, men det är faktiskt inte mitt fel. nej inte ert heller, o inte någon annans ;) men min bloggapp har inte varit min bästa vän dessa dagar. nej mer min fiende, den har helt enkelt inte funkat. och datorn, nej jag har inte haft tid att koppla upp mig till den. där av min frånvaro här. men nu är jag tillbaks och med laddade batterier.
 
tänkte att jag lite snabbt ska gå igenom vad jag gjort dessa dagarna.
 
fredag- en snabb vända in om stan för att shoppa till christel. vi köpte två tavlor, en stor och en liten till henne med som hon blev väldigt nöjd med. åt god mat hos henne påmkvällen och firade hennes födelsedag (som egentligen var dagen efter min, alltså 12 mars).
lördag- backahus så klart. red clinton där, vilket jag är nöjd med. han gick bra och var följsam och lätt att arbeta med. visst han stannade några gånger men det är sån han är ;) detta var en sån dag som alla skulle få prova hålla lektion en liten stund, så även jag. inte det jag tänker satsa på direkt, tycker inte alls om att hålla lektion. har gjort det några gånger innan, men jag undviker det gärna om jag kan. tycker bara det är jobbigt, varför vet jag inte. men det är en av de få saker som ja tycker är jobbigt (mentalt) att göra. jaja, nog om det nu.
söndag- va med sara hemma hos henne. vi hade tänkt springa en runda, men valde att tjocka oss med vofflor istället, haha. men det var riktigt gott kan jag lova. i brist på liv försökte vi även lära två ankor att dansa, vilket gick bättre än förväntat faktiskt :D haha. sen gjorde vi även cupsong, ska se om jag kan försöka lägga upp den videon här, men no promises.
idag- skola, bläääää. nej, fel inställning! JIPPIE! nej, det blev ännu mer fel. vi kör neutralt ;) sitter och pluggar för ett idrottsprov vi har imorgon. ush och blä och rätt inställning på det JA. men jag är inte den som är den, frisk lufft ska man ha änd, vilket resulterade i att jag satte mig med datorn på en filt i trädgården och pluggade. sååå skönt och älskar vädret! 14 grader, tror det borde klassas som värmebölja ;)
annars har jag inte så mycket mer att berätta just nu, utan ni får ha en trevlig kväll så hörs vi med bild update och liknande senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0