En dag i april

Skolan gick bra idag, hade en skitjobbigt idrottslektion med intervaller stora delar av lektionen, och resten var typ uppvärmning vilket också var väldigt jobbig idag. Så tufft pass, men kul faktiskt :) jag gillar att ta press på min kondition av någon anledning, kul att se hur mycket man klarar av lixom ;)

Mamma hämtade mig på skolan och vi åkte till Burlövs Centrum, ett shoppingcenter för er som inte vet ;) köpte lite presenter, ett par jeans till mig och ett nagellack med magnetism. Kan visa bilder på det sen, så förstår ni vad jag menar med magnetism.

Nu ska jag ta och göra matteläxan, och sen blir det stallet! Hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0