åter igen...

...så fungerar inte blogg-appen, så räkna inte med sågon super bra uppdatering.

allt gick bra med calle, började med att longera inspänt och sen hoppade jag upp och fortsatte jobba inspänt. tror ham tyckte det var ganska roligt att jobba inspänd på lina, han var arbetsvillig och så i allafall. men det gick bra och jag är nöjd med honom. ska börja rida honom lite ute nu så blir det inte lika pang bom när jag ska börja rida ut honom sen. vilket jag hoppas är snart.

allt gick bra på backahus också, vi var bara 5 pers idag. men nästa vecka ska vi nog ha en timme längre så vi inner mer.

nu ska jag ut i stallet, hitta på något med gustav och mocka stallet. packa hö och byta vatten, ja ni vet ja vad som ska göras. hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0