Vet att ...

Vet att jag inte har varit så aktiv här på bloggen, typ ett inlägg om dagen, nån dag inte ens det. Men nu vet ni oxå varför. Och uppdateringen kommer nog fortsätta såhär ett tag till. Vet inte vad jag ska blogga om, allt jag tänker på är Saga. Men inläggen blir bara så ledsna och nedlåtande av att skriva om det, men det kommer komma många om det ändå. Om Mina känslor. Om mina tankar. Och så småning om, när jag är redo att ta steget dit, så kommer massa minnen med henne att skrivas här. Alla våra fina år tillsammans, som slutade i en mardröm... Men som sagt, det tar vi en annan gång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0