utverdering av dagen.

det har varit en mysig dag, pulat lite i stallet, myst med mina hästar och fått mig en del galna skrett oxå under dagen! hoppas ni oxå har haft det bra idag!
 
imorgon kommer det några snubbar hit och ska gräva upp vår hage, snyft :( men dom ska lägga nån slang grej under marken så att vi kanske äntligen kan få rätt på vårt vatten som har klyddat sen lääänge nu... så hagen är nu mockad och finputsad ;)
 
håller på att fixa en header till bloggen, men det är väldigt kruxigt med massa olika koder och grejer för det är inte en "vanlig" header, men mer säger jag inte, ni får kolla när den kommer helt änkelt :) ha det gött så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0