Sorry, haft fullt upp

Ledsen för solig uppdatering idag. Gick upp tidigt imorse, körde hemifrån lite över 6 tror jag klockan va, kommer inte riktigt ihåg. Pappa och jag begav oss då mot veberöds hundutställning för att stå knallare där.

Där har jag tillbringat min dag, från morgonen till nu när jag är på väg hem.

Massa extremt söts hundar, valpar, 96 olika raser, 375 utställare och många hade ju minst två hundar. Så där va ju en del hundar, dom slog faktiskt rekord i år hörde jag via ryktesvägar. Kul!

Asså kolla denna söta valpen!! Jag gillar oftast inte den rasen (som jag fullständigt har glömt namnet på just nu) men Guud va söt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3346914/images/2012/pic_506876b29606ee422b4b0967.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0