Shit synd med besöksrekord DÅ...

Samma dag som min blogg hängde sig, hade jag besöksrekord!! Såg det nu, shit vilka siffror! Har aldrig haft 3 siffrig statistik. Bara nästan. Jag har legat på lite drygt 90 typ 95 kanske ganska länge, men samma dag som allt blev helt skruvat med min blogg hade jag 200 besökare!!! Wow!! Men allt rusade ner till noll direkt eftersom att bloggen tillfälligt togs bort. Skumt jag vet. Men ändå!

Kommer ni ihåg att jag sa att när jag har uppnått mitt besöks-'mål' så Ka jag skriva det här. Mitt mål var att komma till tresiffrigt, vill säga 100. Men jag kollade inte min statistik på ett tag där och plötsligt hade jag 200 besökare!!! Coolt om nått.

Förstå mig inte fel, jag bloggar inte för att många ska läsa eller så såklart, men det är ju kul att folk intresserar sig! Har inte godkänt kommentarer sen jag vet inte när, och dom var MÅNGA och jag har läst alla! Jättegulliga kommentarer efter att vi tog bort Saga och sånt!

Tusen tack alla, ni vet vem ni är antagligen, för helt ärligt, så vet inte jag det ;) men aja det var bara det jag ville säga så ha det gött tills nästa gång vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0