Min prinsessa <3

3 veckor sen, saknar dig min prinsessa! Du var ljuset i min dag, du var allt man någonsin kunde önska sig! Du tog mig till många platser som jag aldrig glömmer. Du gav mig oförglömliga minnen. Du gav mig en ponny att älska, att lita på och att lära mig med! du gav mig allt och lite till.

Jag önskar att jag kunde ge dig det där lilla bara, det där pyttelilla som skulle betyda världen för mig. Jag önskar att jag kunde ge dig livet tillbaks, och att du fick behålla det så länge som möjligt, men det går inte, hur mycket jag än vill och hur mycket jag än önskar. Det är så livet är, eller ska jag säga döden?

Du var så underbart fin min vän, min allra bästa vän! Glömmer dig aldrig! Tänker på dig varje dag och undrar hur du har det där uppe i Trappalandia - hästarnas himmel... Hoppas du har det bra, för det är du värd. Nej, inte bra, bäst. Du ska ha det bästa du kan få, för DET är du värd. Älskar dig min ängel!

Den blåa bilden, det är det jag levt på dom senaste veckorna <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0