Läser ni...? I så fall, har ni läst...?

Är det någon där ute som läser Linn Olssons blogg? Det borde ni iallafall göra. ( http://www.linnolsson.se">www.linnolsson.se ) detta inlägget är mest till er som läser den, eller går in och läser inlägget eller så, men även till er andra såklart.

Men shit har ni läst inlägget om hennes drömmar? Wow vilket liv om man hade kunnat uppfylla allt det där, det hade ju varit ett lyx-liv. jag hade LÄTT kunnat tänka mig det livet precis som hon och många andra. Kanske inte att ALLT klickade till 110% av vad som stod där på vad jag vill, men varför? För att det hon skrev är HENNES drömmar, hon skriver inte om mina drömmar eller någon annans, utan bara hennes egna! Och sen sp vet jag inte vad jag vill riktigt. Jo klart lite, men asså det gör ju alla, eller alla har nog i alla fall en dröm eller förhoppning om det framtida livet. Det är helt mänskligt.

Så om ni inte har läst inlägget, så GÖR DET!

Den bloggen-inte bara inlägget utan hela bloggen-är en stor inspiration för mig såsom för många andra! Man får så roliga tips och knep på bloggen, samtidigt som man följer Linn i hennes vardagsliv. Askul! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0