Har bara laddat upp bilder idag, men vet i...

Har bara laddat upp bilder idag, men vet inte vad jag ska skriva... "nu ska vi ha matte", "god lunch i skolan idag", "pluggar", asså det blir bara konstigt att skriva så. Klart att jag gör de ibland ändå, men inte var dag. Inte för att det hade varit bättre uppdatering om jag hade vetat vad jag skulle skriva, men det hade varit med läsvärt för er, och mer tänkvärt för mig. Och som läget är nu så vet jag verkligen inte vad jag ska skriva, but you know why... På fredag släpps ett BIG feelings-inlägg, om jag orkar skriva det :/ ni vet vad det kommer handla om, för det är det ända mitt liv handlar om just nu. Att försöka se framåt och på något sätt ta mig över tröskeln som än så länge har haft för många fällor att fastna i på vägen, eller så har jag valt att backa? Jag kan inte, det går inte... I'm not ready to take the step... Det kommer dröja innan jag kommit över detta, om jag någonsin gör det? Gör man det? Jag har aldrig varit i en sånhär situation innan, vill aldrig hit igen. Men just nu när jag väl är här, så vill jag stanna kvar, vill inte lämna henne... Men sånt här tar tid, det är en sak jag fått lära mig. förr eller senare så kommer jag väll kunna se alla bra och fina saker vi gjort tillsammans, men just nu kan jag bara tänka på det hemska slut vi fick, allt annat är som bortblåst från mitt huvud för tillfället...älskar dig Saga <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0