Good to be back

 
Skönt att vara tillbaks i bloggandet igen! Jag ska skärpa uppdateringen oxå, PROMISE! Jag orkar inte dra hela historien om allt, men jag vet att jag sa att jag skulle släppa ett feelings-inlägg, och JA, det har jag gjort men inte här. Eftersom att blogg spärrades så trodde jag att jag hade blivit hackad. Men jag ville verkligen skriva av mig, så om någon vill läsa det så kan ni gå in på annelies blogg för hon var jättegullig och lät mig gästblogga där. Så rullar ni ner till rubriken som heter "gästbloggning typ ;)", det är mitt inlägg. Passa på att kolla på rästen av hennes blogg sammtidigt då, det är värt det! www.annelieakesson.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0