Godmorgon!

Ska käka lite frukost haBackahus tänkt, innan jag fixar mig inför skolan. Dagen kommer att spenderas med Sara, skà med henne till Zippen, hennes sköthäst och klicka massa bilder när hon rider. Tror det står hoppning på hennes schema! Kul! Sist jag såg henne hoppa "live" så låg hinderna på 30-40
 Och det var väll inte jättekontrollerat direkt, fast då hade hon bara ridit honom i la ske en månad. men sen visar hon mig en film och då är hon uppe på 80 kanske 90 cm. Och shit vilker band dom har fått!! Kallas utveckling ;) så det ska bli jättekul! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0