Godmorgon söndag

Klockan är 5 över 8, ska snart masa mig upp ur sängen och ge mina hästar mat. Halv 9 ungefär ska dom ha.

Sen blir det väll lite frukost och fixa mig och så, sen ska jag ut i stallet igen, Calle ska ridas igenom en fång nu på förmiddagen, och få bort överflödig energi eller vad man ska kalla det.
För sen i eftermiddag, ska jag och min underbara syster ut och rida i skogarna i björnstorp.

Sen ska jag göra undan lite läxor så jag slipper det i veckan, eller inte har lika många i alla fall.

Nu ska jag ta och masa mig upp ur sängen, så vi hörs sen! Men kolla vildes asså ! Sjukt cool



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0