Diverse från dagen

Fört av allt, *Calle. Råkade skriva Valle i förra inlägget, men ni fattade nog vad jag menade. (eller dom flesta i alla fall, *host* :P)

Dagen började med att vi körde ut till Backahus. Där delades hästar ut, och sen sattes arbetet igång. Hästarna ryktades, sadlades och tränsades. Vi gav oss ut i regnet för att springa 2 lektioner innan det var min lektion.

Lektionen gick bra, nöjd. Han kunde haft lite mer framåtbjudning framför allt i galoppen, men jag tyckte det gick bra.

Lastade, pappa körde hem med honom, jag stannade kvar. Vi fixade stallet och allt det där. Det slutar alltid med att man går i cirklar och letar efter saker att göra, haha.

Sen gick vi in i klubbrummet och alla smörjde träns och sadlar utom jag, för alla var upptagna eller redan klara ;) men vi satt där inne och hade det mysigt. Sen åkte alla hem typ förutom jag, Maxine och Mille. Så vi satt och pratade där och hade trevligt ett tag. Sen kom Ulla och då pratade vi lite till ;) haha.

Sen åkte jag hem, eller ja, till Dalby för att handla. SEN åkte jag hem.

Nu ska jag ut och göra i ordning i stallet,. Lite senare ikväll kommer farfar hit, så blire god middag och hallonpaj till efterrätt. Mumms!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3346914/images/2012/pic_50675520e087c31041142b09.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0