Där e minsann krut kvar i gamlingen !

Lös-longerade Calle idag, klockan var mycket så jag ville inte stressa varken honom eller mig för att bli klara i lagom tid. Därför valde jag att ta honom löst istället. Shit med energi där va i den gamla grabben! Riktigt härligt att se! Sen att det blev "några små" bocksprång och lite bakutsparkar och en del sånt, det får man bara hänga med på. "är man med i leken får man leken tåla". Så länge det inte är när jag (eller någon annan såklart) sitter på ryggen, då är det nolltolerans mot sånt! Ska kanske säga det till Calle oxå, han verkar inte ha fått reda på det än... ;) ska gå och lägga mig nu, godnatt :)

Suddig bild, men what ever!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0