Aldrig igen, bara 2 gånger till

Sprang milen idag, fy vad jobbigt det var! Vi var ca 90 elever som sprang, uppdelade i 2 klasser. Tävlings-klass och motions-klass. Jag sprang motions-klassen, shit jag är sjukt nöjd med mitt resultat. Jag har inte tränat något alls inför detta, förutom då när pappa och jag tävlade och jag vann! ;)

jag sprang med musiken dunkande i öronen, mysigt! Kom i mål nästförst av motions-klassen, ca 30 sekunder efter "vinnaren". Nöjd! Tror vi var kanske 50 pers i min klass.
Men jag ångrar lite att jag inte tog tävlings-klassen istället faktiskt, då hade jag kommit in med ett B i betyg, (motsvarande gammla MVG) men nu i motions-klassen så blev man antingen bara godkännd (som jag blev) eller inte godkännd. Men då vet jag ju det tills nästa gång, vilket är om ett år i 8:an.

Kom hem, slängde mig på soffan med ett glas yoghurt och några mackor och tog det chill framför TV:n en stund och bara slappade. Sen bar det av till stallet, där Calle lastades, och det gick jättebra!

Sen red jag honom. Det blev mycket travarbete! I slutet blev han riktigt mjuk och fin! Fick honom i form i båda varven, i både ökad och samlad trav, helmysigt! :D imorgon är det lördag, och då ska Calle med ut till Backahus för jag har ridlektion då. Kul :D

Jag åker då med hem direkt när pappa ska hem med Calle, för att vi lite senare ska till Christel och Kalle för att äta fondy! Ska bli riktigt mysigt! :)

Har gjort ett inlägg på tidsinställt, som kommer under kvällen, check it out ;)

Sexi girls här ja !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0