Whoppa!

Jag fick precis som jag hoppades tillbaks mitt Fysikprov idag, betyget A blev det :D så jag är jättenöjd! Haha vad ska man annars va lixom? ;)

Iallafall, red Calle, shit va pigg han va. Men det är härligt! Jag fick kämpa riktigt mycket i början, han bara sprang och lysande inte ett dugg på mig, bara sprang... Lydde inga halvhalter och inget sånt så det blev myket igångsättningar och avbrytningar trav/skritt/halt och trav direkt till halt och vise versa och ja ni fattar. Fick kontakt med honom och efter det gick han riktigt bra! Asså denna underbara ponny, vad skulle jag gjort utan honom!? <3

Satte mig och gjorde läxor, duschade och så, och nu ligger jag här i sängen med mobilen i högsta hugg för att berätta för er hur min dag varit. Men snart går ögonen i kors på mig, så det är väl bäst att säga godnatt nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0