Whoppa

Sitter och gör ingenting, myser av fredagens kväll men mamma och pappa! Imorgon örter det Backahus som gäller, söndag är en dag som tillbringas hemma, inne och i stallet. Här e en del saker att fixa, så det blir en perfa dag för sånt småpill!

Jag jobbar fortfarande på "det" inlägget, men dator och mobil måste kopplas ihop och överföra kopieringar och sånt för att det ska fungera. Så det tar lite tid. Men det kommer! Tro mig.

Jag har även skrivit ett inställt till er tills på onsdag, och det är ju alltid en början eller hur? ;)

Njut av fredagskvällen allihop!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0