Sofie is in the house

Hola! Sofie här, kompis till Linda. Har igentligen inget att skriva om så här kommer ett par sanningar om Linda då. Sofie levererar !

1. Linda älskade lite för mycket att läsa hästtidningen Min Häst varje lördag för ett par år sedan när vi var i Backahus.. Fick släpa henne ut i stallet för att mocka haha.

2. Utanför bloggen är hon en väldigt snäll person med mycket GO i!

3. Linda hatar bruna bönor .

4. Hon har ett litet (okej, bigga!) projekt på g som jag hoppas kommer utföras, peppar peppar!!

5. Linda har en studsmatta.

6. Hon gapar alltid när hon försöker bevisa något.

Okej det var allt för mig idag då. Tycker verkligen att ni borde kommentera lindas gryma blogg lite mer. Kanske vad ni vill läsa mer om?!

hejdå, xoxo.
haters gonna hate.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0