Slutat redan

Vi slutade vid 11 idag, väldigt skönt. Sen satt vi och pratade en litem stund och jag valde att äta lite i skolan för jag var jättehungrig och kände att jag behövde få i mej något. Sen stack jag till stationen och nu sitter jag på bussen påväg hem.

Orienteringen då? Jo den gick faktiskt väldigt bra, ångrade mej i sista sekund så jag sprang själv. Hittade alla kontroller utom 2, så jag är jätte nöjd. Trodde att det skulle gå jättedåligt men tydligen inte!

När jag kommer hem ska jag krypa ner under en filt med en kopp varm choklad. Värma upp mig ordentligt sen blir det att plugga.

En bild från skogen när jag mötte Tilde och Hanna



Kommentarer
Anonym

Heej

2012-10-09 @ 20:06:28
Anonym

Heej

2012-10-09 @ 20:15:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0