mitt gamla jag-gymnastiken

hittade några filmer från en tävling år 07 eller 08. "Dalbycupen, trasdockorna lag 2". det var där jag tävlade. kommer dock inte ihåg placeringen. men här kommer vårt fristående, eller iallafall en liten bit av det sen filmades inte resten av någon anladning.
vi tävlade även i tumbling. tror jag är näst först eller först, kommer inte riktigt ihåg.men varsågoda och njut ;)
varven: på tumbling: julng julning, julning rundat, kullerbytta julning :)
 
sen tävlade vi även i hopp (trampet) men hittar ingen film på det.
 
erkänner att jag saknar det väldigt mycket, det var riktigt roligt! men slutade för att jag inte had etid med både gymnastiken och ridningen, och ajg ville satsa mer på ridningen. ångrar inte beslutet, men det hade klart varit kul att fortsätta med båda och hade jag hafttiden hade jag lätt gjort det!
sen var det ju inte riktigt sånthär (som på filmerna) som vi tränade i slutet, nä vi avanserade ju oss en del på 3 år haha. nu är det ca 1 1/2 år sen jag slutade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0