Månadsevenemang in la stable!

Inte bloggat idag, varit upptagen al day. Men här kommer dagen.

Imorse stack jag med Calle till Backahus där det idag var månadsevenemang. Det gick ut på att man skulle va i lag om 3-4 pers plus en lagledare. Jag var lagledare för mitt lag eftersom att vi skulle använda Calle.

Vi hade 3 olika kategorier som lagen "tävlade" i; teori, praktik och ridövningar.

Det var en rolig dag och alla samarbetade och hjälptes åt vilket nog var tanken med dagen tror jag, det kändes som att dom var ute efter det i alla fall. Sen stannade jag kvar en stund med Maxine och 2 av killarna (fast där e bara 2 killar, men ändå..). Vi fixade lite i stallet och så, sen kom pappa och då körde vi hem med Calle.

Och nu sitter jag här framför datorn och försöker vara good girl. 2 nya prov denna veckan, sååå glad för det! *HOST*. Men ska plugga lite. Har inte fått tillbaks mitt biologiprov heller, gjorde det för över en vecka sen så det är lite surt med tålamod är nyckeln till framgång, ellerhur?

Snart är det höstlov, 3 veckor kvar!! Längtar, det ska bli så skönt. Och så ska jag ju iväg på en liten mini-semester också, så det kommer bli high life detta lovet, det kan jag lova!

Måndag-tisdag: lite planer with la friends. Särskilt tisdag.
Onsdag: bye bye sverige!
Torsdag: har riktigt roligt med min familj och en annan underbar familj någonstans utanför Sveriges gränser! (ni får veta mer om det sen)
Fredag: kanske in i nästa land för en snabbs vända där. Sen blire Tjena Sverige, nu är jag hemma igen! Sticker ut till Backahus när jag kommit hem, filmkväll you know! Brukar bli mysigt och roligt såklart! I år har vi även en del nyheter på den fronten, så det ska bli kul att se vad dom tycker om det!
Lördag: filmkvällen slutar klockan 10, efter det börjar min ridlektion direkt. Så jag är där hela lördagen skulle jag tro.
Söndag: den ända dagen utan något planerat. härligt, right ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0