LOV

Ledig nu, så skönt! Har ett fullspäckat lov framför mig, hög aktivitet hela tiden! Ska bli så roligt! Detta ska jag göra i snabb repetition:

•måndag blir det stallet här hemma, kanske också Backahus. På kvällen kommer Maxine och Linnea hit, ska sova här tills tisdag!
•tisdag blir det laserdome med bästa Linnea och Maxine! Packar på kvällen.
•onsdag sticker vi till Danmark med Sara + familj.
•torsdag blir det in på Lalandia!
•fredag tar vi antagligen en runda in om Tyskland innan vi kör hem. På kvällen blir det Backahus där det är filmkväll
•lördag tar filmkvällen slut vid 10, ridlektion då.
•söndag: vila ut efter ett hektiskt men förhoppningsvis oerhört roligt lov!

I skolan dissekerades kräftor, riktigt äckligt men det var ändå roligt!

Eftermiddagen spenderades med Sara. Nu sitter jag här hemma och bloggar, ska snart städa mitt rum. Ta tu i stallet också innan det blir kvällsmys och X-factor! Så hejhej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0