Kvällen

När jag kom hem så satta jag mig framför TV'n och värde mig en bra stund med gosig filt och varm choklad. Sen satte jag igång med pluggandet. Så nu är nästan hela fysiken klar, och geografin kan jag 2 världsdelar av. Dom kommande dagarna kommer ägnas mycket åt att plugga, då det är 7 världsdelar jag ska kunna tills på fredag. (Europa, Asien, Afrika, Sydamerika, Nordamerika, Oceanien och Antarktis). Kan Europa och Asien. Men det kommer säkert gå bra,,, hoppas jag!

Jag tog en paus i allt pluggande för att kolla på Ung Och Bortskämd. Tycker det är roligt, men till och med jag kan ju mer än dom imellanåt ;) i dagens avsnitt skulle dom köra någon stans och frågade efter vägen. Svaret blir "följ vägen ända tills ni kommer till en rundel, där svänger ni av klockan nio". Deras reaktion blev "vafan, klockan är ju bara fem!"

Nu är det slut och jag ska hoppa ner i duschen, sen blir det åter till geografin. Drygt, men så illa tvunget



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0