Kö kö och mera kö

Så, nu är jag pigg och utvilad igen, men shit va trött jag var igår! Men kul va det, riktigt roligt! Kommer bilder på alla inköp sen!

Men det var inte kul hela tiden. Jag har aldrig varit med om så mycket köer någonstans som det var där igår. Vi stod i kö i minst en timme för att komma in i varuhuset, sen i två och en halv timme när vi skulle betala. Där emellan så var det kö vid nästan varenda rullttappa, fast dom köerna rörde sig hela tiden som tur va så där stod man inte länge. Köer in till provrummen, köer redan innan man hade parkerat bilen för att komma fram till parkeringen som var smockad, inte en ända plats var ledig så det stod parkeringsvakter och dirigerade bilarna till att ställa sig längs med vägarna. Överallt var det fullt av människor. Men det var ändå väldigt mysigt!
Tack mamma och pappa för en mysig dag! <3

När vi sen skulle köra hem så stannade vi efter ca en halvtimme och köpte mat som vi åt i bilen. Nästan direkt när jag hade ätit så somnade jag. Vaknade till en gång, annars sov jag hela vägen därifrån och hem. SKÖNT.

Väl hemma så gick vi ut och gav hästarna mat. Vår granne hade varit snäll och tagit in dom så dom kom in i lagom tid för annars hade dom inte kommit in förrän vid 10-tiden. Så dom fick mat och så, sen gick jag in och gick direkt till sängen för att sova. "godnatt".

Vaknade vid lite i 10 idag, pappa hade tagit hästarna så jag fick sova. Frukost och allt sånt, nu..? Vet inte riktigt, stallet lite senare iallafall. Kanske ska sätta på filmen jag köpte?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0