Hemma

Stannar hemma idag då jag vaknade illamående i morse. Not feeling verry well. Så detta får bli en slapp dag in the house. Men bloggen vilar inte, er håller jag uppdaterade ändå.

Vi har börjat få upp statistiken igen efter att bloggen krånglade nu, tack :D men det är långt kvar tills vi kommer upp till mitt rekord, men ändå, blogga handlar inte om statistiken, det är bara en krydda på steken att ha många läsare. Bloggen är ett sätt att dela med sig av sin vardag till dom som är intresserade. Sen om det är 3 personer eller 23'000 personer kan kvitta. I mitt fall så kam jag säga att det är inga 23'000 läsare direkt haha, men inte heller 3. Men det är ju mycket närmare 3 än 23'000, MYCKET närmare.

Men nu ska jag släpa mig ut i köket för lite frukost! Bye blogg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0