happy for no reason !!

Dagen igår var väldigt bra, men varför den har varit det kan jag inte riktigt sätta fingret på. Men allt flöt på bra i skolan, inga konstigheter. Älskar fredagarna just nu, bra lektioner i princip hela dagen! Börjar med fysik, sen teknik, matte, SO, lunch, engelska (där vi just nu har en väldigt bra lärare, men det ska snart ändras igen :(), idrott och slutar med svenska. Så det är ganska chill lektioner hela dagen! Slutar 10 i 3. Och en väldigt bra sak med fredagarna just nu är att vi slipper en lärare som ingen elev på skolan tycker om, vilket är vår ordinarie-lärare i svenska och engelska. Men hon är fredags-sjukskriven, och därför så har vi en lärare från Australien i engelska (hon som är asbra) och sen har vi min spanka-lärare i svenska. (hon är i spanskan vikarie för våran ordinarie spanska-lärare som är sjukskriven).

Dagen tillbringades mestadels i stallet, där jag gick och fixade småsaker lite här och där och bara tog det lugnt. Mysigt! Fixade fint i båda boxarna och lyxade till det med morot och pellets i krubborna. Sen tog jag in hästarna och bytte täcken till mysiga innetäcken innan jag gick in.

Senare kollade jag på X-factor. Synd att Frida åkte ut, hon var en av mina favoriter! Men jaja.

Städade mitt rum sen, men jag somnade på soffan så jag vaknade igen vid kvart i 2 och då gick jag och la mig i sängen. Så det blev inte så mycket städat igår, men jag har fixat det nu på morgonen. Bara damsuga kvar, så det ska jag också fixa nu innan jag sticker till stallet! Men först ska mina hästar få mat, så jag ska ge dom den nu! Hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0