Godnatt

Imorgon ska jag plugga till 2 prov, fysik och geografi som vi ska ha på torsdag och fredag. Har börjat lite, men ska köra mer seriöst nu.

Men hästarna ska jag absolut inte glömma bort såklart. Imorgon ska Calle gå ett lätt pass, bara precis för att få röra sig. Han gick hårt idag, men muskler han inte brukar använda. Så han ska få "springa av sig" bara. Gustav däremot ska fortsätta jobbas i samma riktning som idag. Se om jag klarar av honom lika bra utan Christers hjälp, nu när jag vet hit jag ska göra.

Men en sak vet jag hur jag ska göra utan att någon behöver berätta för mig, och det är hur man säger godnatt, kryper ner i sängen, släcker lampan och somnar. Så det gör jag nu... Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0