Godnatt

Ögonen går smart i kors på mig så trött jag är nu, men så går det om man inte börjar plugga i tid. Kommer väll bli samma sak imorgon så jag har drygt 4 världsdelar kvar att lära mig. Men jag kan dom 3 jobbigaste, eller dom 2 vilket är Asien och Afrika. Men jag har lite kvar på Afrika men inte så mkt. Oceanien kan jag oxå det mesta av utan att ja pluggat så det är nog inte så mycket egentligen, men ändå tillräckligt. Hann inte med Calle idag tyvärr, men det ska inte bli en dålig vana! Haha det KAN inte bli en dålig vana för jag bara måste ut till honom och gustav och mysa och rida och allt det där! Det hör till mitt liv! <3 en annan sak som hör till mitt liv är att sova, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0