Dags att stiga upp?

Idag är det som sagt barndop som gäller med dopfika och allt, mysigt. Tur bara att det inte är ute, för vädret väder idag ser ut att vara väldigt blåsigt, men jag har faktiskt inte varit ute än, inte äns stigit upp ur sängen hehe. Opps, tidig uppgång försvann, men det är ju bara bra för min del ;)

Hästarna ska jobbas efter dopet. Idag är det söndag och då är det båda 2 som ska gå. Calle ska gå ett ordentligt pass, inspänd kanske? Gustav ska jag prova longera inspänd oxå någon gång, men tror inte det blir idag. Men har jag tid så kanske :D

Nähä, ska man ta och masa sig upp ur sängen nu så man kan få i sig lite käk? Vi hörs sen, men outfit och allt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0