03x2

Inatt ställdes klockorna om och helgen blev en timme längre. Från 03:00 till 02:00 och sen var klockan 03:00 en timme senare igen. Så det innebär att nu blir det en timmes längre sovmorgon! Fast hästarna måste sakta vänjas vid den nya tiden, så så mycket sovmorgon blir det inte till en början, men det gör inte mig så mycket.


Ledsen att jag inte skrev om lektionen igår, men det kommer här och nu istället.
Vi började skritta ut i skogen för att värma upp hästarna på rakt spår och låta dom sträckas på benen. Dom små red ut och sen red vi hem. Vi ledde dom hela tiden, sen gick dom bakom oss tillbaks. Sen kom vi ner i paddocken och som små skulle få trava lite så det gjorde dom. Sen var det vår lektion, den tyckte jag gick ganska bra faktiskt. Calle var lite slö i skritten, och galoppen också faktiskt, men han gick ändå bra.

Sen hade ungdomssektionen möte, men vi var mest ute i skogen och planerad var vi ska sätta tipsrundan och spökrundan som vi ska ha på filmkvällen. Jag tror det kommer bli väldigt lyckat! Men jag kan inte säga för det mesta är hemligt.

idag ska vi fixa massa här hemma. Just nu är mamma och pappa iväg på återvinningsstationen och slänger skit.

hästarna ska självklart gå också!

Men vi hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0