Vi satte det, äntligen!

Lycklig tjej sitter här och bloggar. Stolt över båda hästarna idag!

Calle först:
Satte skänkelvikningen i skritt perfa och för första gången lyckades vi med den i trav! Satte även galoppfattningen från skritt direkt utan trav mellan. Galoppen tog vi jättebra, kunde både länga och korta den och hade flyt genom hela. Vi klarade av att rygga utan att först strida om vem som bestämmer, och den tog vi faktiskt också väldigt bra om jag får säga det själv. Så jag är riktigt nöjd! Många förbättringar och framgångar idag!

Gustav:
Longerades inspänd och i lina. Det gick bra när han vande sig vid att ha lite ner utrustning. Han gick bra och samlat, fint i både skritt och trav. Fokuserade väldigt mycket på skritten som han har en tendens att springa iväg i trav i. Men det gick väldigt bra så jag är nöjd med honom också! :)

Nu blir det x-faktormys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0