Torsdag, eller?

Japp, torsdag. Precis som alla andra torsdagar så var denna dagen också en torsdag. Men what ever, torsdag sl torsdag lixom ;)

Dagen, seg, dryg men ändå bra. Hade prov i spanska vilken kändes bra. Älskar när det känns bra efter ett prov, för då vet man att då har man gjort så mkt man kan och det är en härlig känsla!

Mamma hämtade mig vid bussen runt halv 3 snåret. Körde in till stan. Gick o lite affärer och mamma växlade pengar (dom ska ju till Tyskland) och så. På vägen hem stannade vi till och handlade mat till helgen så jag och Christel har nån mat hemma ;)

Kom hem, hästarna. Provade ett lucialinne, 2 veckor kvar bara så det började ju bli hög tid nu. Men det passade vilket var bra så slapp vi köpa det.

Efter det blev det läxor. Matte och engelska.

Sen hopp ner i sängen! Och här är jag nu, taggad för fredag!

Btw gissa vad som kom med posten idag!? Juste, bekräftelse till Fenix Park :D :D

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3346914/images/2012/pic_50b7ccb4e087c37b91373823.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3346914/images/2012/pic_50b7ccb4e087c37b91373823.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0