Tjäna tjäna hallå! -vi säger så!

Vad händer i helgen? Jo, mamma och pappa sticker till Tyskland tidigt på fredag morgon, och kommer hem söndag kväll. Jag går till skolan som vanligt. På kvällen kommer Christel hit, och ska va här hela helgen så slipper jag va ensam! :D lördag är det som vanligt Backahus. Sista lektionen :( men helgen efter det är det julmarknad och en vecka senare är det julavslutning :D julmarknaden är typ årets höjdpunkt! Det är så mysigt och riktigt roligt!

Rekommenderar er till att åka dit om ni bor i närheten! Det är på björnstorps slott. Mellan klockan 10 och 18 den 8 och 9 december! Ponnyridning för alla barn under 2 timmar mitt på dagen båda dagarna. Åk dit, det är värt det!

Ja, men det är väll det jag har att berätta just nu..,

...Juste en sak till! Igår hon tandläkaren blev det bestämt att jag ska ha tandställning :(



Kommentarer
Maxine

Btw det är från 10 - 16 :) <3

2012-11-28 @ 21:45:23
URL: http://stalltrion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0