Tandläkare

Jag hatar tystnaden i väntrum. Den är nästan skrämmande. En fläkt som surrar tyst i ena hörnet, annars är det knäpptyst. Lite otäckt faktiskt.

Sitter här nu, väntar på att tandläkaren ska komma hit och hämta mig. För en liten liten stund sen var det ingen annan här, nu sitter ca 10 personer till här inne och några stycken har blivit inkallade eller kommit ut för att dom var klara. Rullansen är igång igen, skönt att det inte är så tyst längre. Några barn leker vid lekavdelningen, folk bläddrar i tidningarna och en mamma och dotter pratar om hur skoldagen varit.

Själv sitter jag här och bloggar. Haha ;) men för att jag ska hinna publicera också innan det är min tur så skriver jag inte mer nu. Hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0